reklama

otvárajúce sa srdce

zistila som, že mi otváraš srdce To zistenie, že pán jednička mi otvára srdce...bolo pre mňa výnimočné. Každá  bunka v mojom tele sa začala regenerovať, hráť sa a prežívať sťastie. Bez  váhania som mu to napísala.....veď kto iný by to mal vedieť, ak nie on.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Odpoveď....aj keď som vlastne žiadnu neočakávala...prišla po chvíľke

„ja už tě taky nemám jen v hlave...“

On sa toho nezľakol?.....toto som nečakala vôbec....moja hlava to hneď vyhodnotila....a 
vyrojili sa mi dve možnosti...prvá bola penis...no, ktovie kde je a nad čím premýšla, a nad čím premýšľam ja?! veď je tu ešte 
srdce....fíííha,myslíš, že tým myslel srdceeee?? :)...zahnala som moje 
domnienky, veď sa opýtam:

„A kde ešte?“

Keď zavibroval telefón a ja som sa ho dotkla, na displeji zasvietilo krásne 
červené srdiečko...takže je to srdceee....ako som si mohla myslieť niečo 
inéé :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale moja zvedavosť neutíchla...hneď ma zaujímalo čím som sa do toho jeho 
srdca vlastne dostala...aj keď neviem či chcem počuť konkrétnu 
odpoveď...pretože keď som sa naposledy pýtala muža, ktorý sa tváril že, 
ďalší večer bezo mňa asi nezvládne....odpovedal, že sa mu pačia moje 
farebné šnúrky na topánkach :-)

Aj tak som neodolala a s malou dušičkou som napísala:

„ Už asi veľmi opovážlive by bolo, keby som sa opýtala, čím som mala tú česť sa tam 
dostať?“

Po pár minútach, počas ktorých som sa všetkými silami snažila nerobiť si 
domnienky, prišla odpoveď:

„to by se asi ťěžko dalo vmestnat do jedné vety.. a ja si užívam to jak se 
ta věta stáva delší a delší“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chvíľu som s otvorenou pusou nemo zízala do telefónu na tak nekonkrétnu odpoveď, v ktorej bolo ešte viac ako úplne všetko.... a moja duša mi od radosti 
tancovala....pri tom prekrásnom pomalom otváraní sa a dávkovaní si tých 
nakrajších pocitov a slov plných lásky....ďakujem ti za to z celého môjho otvárajúceho 
sa srdca

Bronislava Guľová

Bronislava Guľová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život je ako puzzle...a aký rozmer mu dáme je len na nás :-) , preto je mojou inšpiraciou láska, pretože je nekonečná <3 Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu